MUKAVUUTTA ARVOSTAVALLE
Galeon 310 HTC:ssä käytetään samaa hyväksi havaitua layouttia (salonki, wc ja kajuutat) ja runkoa Galeon 300 Fly:n kanssa.
Galeon 310 HTC on isolla lasisella kattoluukulla avattavissa ottamaan vastaan raikkaan merituulen ja sulkemalla sen ja salongin takaosassa olevan lasisen kevyesti liukuvan oven, saadaan matkustamoon vedoton ja lämmin tila ajaa ja nauttia sisätiloista vaikka sateen sattuessa.
HINTA / LAATU
Kun vene on hintaluokkansa suurin ja kokoluokkansa edullisin ja vielä testatusti hyvälaatuinen, on siihen helppo ihastua. Tyytyväiset asiakkaat ja lehdistö ympäri maailmaa todistavat, että Galeon on järkiostos.
VALMISTUS
Galeon 300-sarja on edistyksellisesti tehty. Sekä runko että kansi on valmistettu injektiolaminointimenetelmällä omassa tehtaassa. Runko on, kuten ammattilaiset perinteisesti arvostavat, kuitenkin ns. umpilaminaattia. Vedenalaiset osat ovat siis lujia ja kevyempiä kuin käsinlaminoimalla on mahdollista valmistaa. Vesilinjan yläpuoliset osat ovat lämmöneristävyydenkin takia tehty käyttäen vettymätöntä divinycelliä kerrosrakenteissa.
Galeonien hiljaisuus perustuu osaltaan lujiin rakenteisiin lasikuituosissa, mutta myös käytettyihin materiaaleihin äänieristyksessä ja ainevahvuuksiin kalusteosissa.
SANITEETTITILA
Wc:ssä on täydellinen varustus, sähköinen wc-istuin ja käsienpesuallas, säilytystiloja unohtamatta. Myös suihkun käyttöön on tarpeeksi tilaa.
AVARA JA VALOISA
Veneeseen tulvii valoa ja raitista ilmaa isoista ikkunoista ja avattavasta kattoluukusta.
RUNKO
Runko on tärkeämpi osa veneelle kuin perustus on talolle. 300-sarjan runkoon on käytetty enemmän suunnittelutunteja kuin koskaan aiemmin mihinkään malliin. Koska sama runko palvelee kaikkia 300-sarjan veneitä on sen ajo-ominaisuuksia ja kestävyyttä hiottu ennen näkemättömän paljon jo suunnitteluvaiheessa että myös koeajoilla.
SALONKI
Kattoluukku tuo mukavasti raikasta ilmaa tilavaan matkustamoon, jossa on U-sohva, alaslaskettava pöytä (vuoteen sijausmahdollisuus) sekä tilava keittiö. Kylmän ilman sattuessa on helppoa sulkea salongin lasinen ulko-ovi ja nauttia lämmöstä.
MAKUUTILAT
Alhaalta löytyvät seisomakorkeudella olevat omistajanhytti ja vieraskajuutta, kumpikin omalla suljettavalla ovella varustettuna. Kummassakin on isot vuoteet kahdelle aikuiselle tai vielä lukuisammalle joukolle lapsia.
MOOTTORIT
Vakiomoottorina on Volvon D4-260 hevosvoimaisena, saatavana myös D4-300, D6-370, D6-400 sekä kaksimoottoriasennuksena D3-200 ja D4-225. Bensiinimoottorina voidaan käyttää Volvon V8-430 hevosvoimaista tehopesää. Joystick-ohjaus onnistuu tuplamoottoriasennuksiin.
Tekniset tiedot
Malli | 310 HTC | 310 HTC |
---|---|---|
Rungon pituus | 8,99 (m) | 29'6" (ft) |
Veneen pituus | 9,60 / 10,40 (m) | 31'6" / 34'1" (FT) |
Rungon leveys | 2,94 (m) | 9'8'' (ft) |
Veneen leveys | 2,99 (m) | 9'10" (ft) |
Syväys (maksimikuormalla) | 0,72 (M) | 2'4'' (FT) |
Polttoainetankki | 415 / 600 (L) | 110 / 158 (US GAL) |
Vesitankki | 200 (L) | 53 (US Gal) |
Paino | 5350 (KG) | 11795 (LBS) |
Maksimikuorma | 1745 (KG) | 3847 (LBS) |
Min moottori teho | 1x 198/270 | (kW/HP) |
Max moottori teho | 2x 147/200 | (kW/HP) |
Henkilöstömäärä (kpl) | 9 (Kategoria C) | 8 (Kategoria B) |
Kategoria | C / B |
Juha Pulli
+358 40 509 2995
juha@gnboats.fi